mandag den 13. januar 2020

Jeg er en nem kunde

Da jeg alligevel skulle til Viby i dag for at overholde en aftale med min frisør, havde jeg ordre på også at frekventere Maibom Sko i Viby Centret og købe nye udesko og nye hjemmesko.

Det samlede besøg i Viby blev halvdyrt: Først frisøren, derefter Føtex for - på min nye tandlæge Malthes anbefaling - at købe en el-tandbørste, dernæst Miabom og til sidst apoteket for at hente insulin til Susanne.

Besøget hos Maibom var hurtigt overstået. Jeg ville gerne have haft en par Ecco fodformere, som dem jeg havde på, men de laves åbenbart ikke mere. Men jeg kunne få et par i næsten sammen fodform med velcro-luk. Endvidere købte jeg et par nye hjemmesko. Det hele overstået på mindre end fem minutter. Den søde skodame sagde: "Du er godtnok en nem kunde" - men sådan foregår det oftest, når jeg skal købe tøj eller sko.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar