søndag den 5. september 2021

Jeg har holdt fødselsdag

Jeg havde valgt at holde fødselsdag for lidt familie og venner. Det skete i går på Hasselager Kro.


Jeg havde fabrikeret nogle bordkort med forskellige billeder og beretninger fra mit liv, alle forskellige.


Det blev en rigtig god dag med dejlig mad (laks, perlehønebryst og rabarbertrifli samt hotdogs til gå-hjem-mad), og det blev til pænt mange gaver, blandt andet bøger, gavekort til spisning, gavekort til sommerhusophold samt diverse væsker i flasker. Der er noget et glæde sig til, den første øl er lagt på køl til aftensmaden i aften.


Min kusine Hanne fra Falster havde medbragt sin guitar og spillede dejlig musik i en times tid i det flotte vejr. 


Der var sågar flere gæster, som spontant dansede på trappen og på vejen.


En rigtig god dag med hyggeligt samvær og Thomas' gode mad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar