lørdag den 25. december 2021

Juleaften

Vi holdt juleaften hos Morten og Jeanette i Hammel sammen med svigermor og Jeanettes familie. Jeanette havde dækket et flot julebord -




- og Morten stod for det meste af menuen, som bestod af andesteg, flæskesteg, medisterpølse, rødkål, waldorfsalat, ris a la mande og alt, hvad dertil hører. Til de kræsne, som ikke spiser ris a la mande (Morten og mig), havde Morten bagt franskbrød, som vi nød med en god ost.


Rolf er blevet noget større, siden vi så ham sidst, men han er nemmest at fotografere, når han ligger ned. Hvis man forsøger at tage et billede, mens han står eller går, kommer han helt tæt på og stikker snuden helt ind i kameraet.


Jeg fik tre julegaver, som samlet består af en snes specialøl; dem glæder jeg mig til at stifte nærmere bekendtskab med.


Derudover fik jeg en kontant håndsrækning til at købe en bogserie, men det bliver først til januar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar