fredag den 29. april 2022

Bønnen hjalp

Kameraet på Sletterhage Fyr har været ude af drift i nogle dage. Jeg skrev dertil i tirsdags og fortalte, at jeg savner det og spurgte, om man kunne sige noget om, hvornår det kom op at køre igen.

Fyrmester Hans svarede: "Det gør vi også. Vi har snart ikke flere hår på hovedet. Vi satser på i morgen, men forvent ingen mirakler. Hilsen Hans". Jeg lovede at be' en bøn.

Onsdag gik, uden at kameraet kom op at køre - men i går lykkedes det. Hans skrev til mig "Tak for bønnen, nu virker det igen".

Og således fik jeg et skud af "Margrethe Mærsk" efter afgang fra Aarhus i dag klokken 1647.


De store Triple-E skibe er ens og ikke særlig kønne, men imponerende er det alligevel hver gang at se dem passere Sletterhage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar