Når jeg - som i dag - køber ind i SuperBrugsen, tager jeg altid gratisavisen metroxpress med hjem. I dagens udgave refererer bladet en række klager, som det britiske rejsebureau Thomas Cook har modtaget fra utilfredse kunder - eller nærmere fra kunder, som helt åbenbart har haft for høje forventninger.
Læs blot disse eksempler:
Det tog os ni
timer at flyve hjem fra Jamaica til England. Det tog kun amerikanerne tre timer
at komme hjem. Det virker uretfærdigt.
Jeg blev stukket
af en myg. I brochuren stod der intet om myg.
Min forlovede og
jeg bad om separate senge, da vi reserverede, men i stedet blev vi indlogeret i
et rum med én stor seng. Vi holder nu jer ansvarlige, og vil gerne blive
refunderet for det faktum, at jeg blev gravid. Dette ville ikke være sket, hvis
I havde givet os det værelse, vi havde bestilt.
På min ferie til
Goa i Indien var jeg frastødt af, at næsten hver eneste restaurant serverede
karry. Jeg kan ikke lide stærk mad.
Der var for
meget sand på stranden. Vi var nødt til at rense alting, inden vi tog tilbage
til vores værelse.
Vi tog på ferie
til Spanien og havde et problem med taxichaufførerne, da de alle var
spanske.
Der var for
mange spaniere. Receptionisten talte spansk, maden var spansk. Ingen fortalte
os, at der ville være så mange fremmede.
De skulle ikke tillade topløs solbadning på stranden. Det var meget distraherende for min mand, der bare ville slappe af.
Sidstnævnte kunne også være overgået mig, men jeg kunne, sandt for dyden, aldrig finde på at klage. Så hellere lide i stilhed... ☺
Ingen kommentarer:
Send en kommentar