tirsdag den 24. juli 2018

Familiebesøg og skyer

Min fætter Erlind og min kusines Lis' datter Linda kom på besøg i eftermiddag. Erlind ser jeg jævnligt, men  Linda har jeg ikke set i "hundrede år". Hun bor i Øster Hurup og har kontakt til Erlind og ville gerne mødes med Bente og mig. Det fik vi til at passe med at vi alle mødtes hos os i eftermiddag til kaffe, ostemad og kage.

Et hyggeligt gensyn, hvor mange minder fra vores fælles barndom blev genopfrisket. Linda er aldersmæssigt mere på alder med Bente og  mig, da hendes forældre (min kusine Lis) er noget ældre end mig. Det blev til et par hyggelige timer, hvor mange fælles minder fra Hinnerup og Aarhus kom frem.

Da Erlind og Linda var taget hjem, blev Bente og fik en portion koldskål med kammerjunkere sammen med Hjalte og mig.

Da Susanne var hjemme fra arbejde, sad jeg på terrassen, hvor vi blev siddende en times tid og så tilbage på dagen, der er gået. Vi betragtede skyerne på himlen og "stregen" fra en flyvemaskine.






Så ser vi lige, hvad vi skal lave med Hjalte i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar