onsdag den 14. november 2018

Stol trygt på mig

Jeg har engang set et ordsprog, der hedder "Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har". Jeg kan med god samvittighed sige, at I kan stole trygt på mig.

I dag modtog jeg endnu en bog: Palle Fogtdals "Fotografier jeg altid vil huske" - der er 500 af slagsen.




Der er gamle billeder, der er nye billeder, der er billeder af adel og borger, præster og bønder, glæder og sorger og dyder og synder, voksne og børn, cykler og tog - her er de alle i samme bog.






Når man som jeg elsker at se på "døde" billeder fremfor film og videoer, så er der her basis for mange timers bladren. Jeg har ikke tænkt mig at bruge billederne som inspiration til selv at fotografere; her holder jeg på, at man skal fotografere og vise sine billeder på den måde, der svarer til ens interesser og temperament.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar