mandag den 7. september 2020

Det' min føsseda i da

Utroligt, at der er gået et år siden sidst, men sådan er'et bare.

Vi holdt kombineret bryllupsdag og fødselsdage for børn og børnebørn forrige weekend, så i dag var der ikke nogen festivitas.

Susanne og jeg giver normalt ikke hinanden gaver, men hun havde dog købt en karton med fire spændende øl fra Aarhus Bryghus til mig.

Nabo Karen kom til formiddagskaffe og forærede mig to flasker Siglo rødvin. Den er nemt genkendelig, da den er pakket i sækkelærred.




Helt tilbage til vi boede i Brabrand var netop denne rødvin meget populær. Jeg glæder mig til at smage den igen.


Det vælter ind med lykønskninger på Facebook - i skrivende stund 177.

Til slut vil jeg ønske alle brasilianere tillykke med nationaldagen i dag.

Jeg har den dybeste respekt for, at landet har valgt netop denne dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar