fredag den 26. marts 2021

Mit Danmark

I denne tid ser vi hver eftermiddag klokken 14 serien "Mit Danmark" med Troels Kløvedal. Jeg så kun ganske lidt af serien, da den blev vist første gang, men nu tager jeg revanche.





Troels er en fremragende fortæller og ved utrolig meget om Danmarks historie. Derudover kender han mange mennesker, som kan supplere med fortællinger og viden.

I en af de første udsendelser besøgte han Peter Leth på Hobro Værft.


For nogle år siden lavede vi i Aarhus Søhistoriske Selskab en tur til Hobro, hvor vi blandt andet besøgte værftet.




I dag havde Troels på "Nordkaperen" besøg af Lasse og Mathilde samt maleren Hans Krull.
 


Det så ud til at være ganske hyggeligt.


Jeg vil meget hellere høre på Troels end på Mikkel Beha, som efter min mening ofte taler til folk, som var de børnehavebørn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar