mandag den 22. marts 2021

Rare venner

For et par år siden meldte jeg mig ind i Koltgaardens Venner for at kunne deltage i de arrangementer, Vennerne står for. Det kan være vinsmagning, koncert, foredrag eller andet. Jeg har kun nået at være med til et enkelt arrangement. Sidste års koncert med Zenobia blev først udsat, siden aflyst.

Sidste år meldte Susanne sig ind, da hun læste om et foredrag, hun gerne ville overvære. Også det blev aflyst, så indtil videre har vi ikke haft mulighed for så meget.

Det synes Vennerne åbenbart er synd. I dag bankede det på døren, og en venlig dame præsenterede sig som en af Koltgaardens Venner. Jeg undrede mig lidt over, hvorfor hun kom, for vi har betalt. Men årsagen til hendes besøg var, at Vennerne gerne ville give de medlemmer, som har betalt, en lille påskegave.


I det medfølgende brev skriver Vennerne, at man håber at kunne gennemføre en generalforsamling samt at man satser på en koncert med Sussi og Leo til efteråret. De skriver også, at Vennernes bestyrelse har besluttet at glæde beboerne i Koltgaardens ældreboliger med en blomst og et påskeæg og beboerne på plejehjemmet med påskelagkage.


Respekt! Det kan man kalde venner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar