søndag den 4. juli 2021

Frokost på Pynten

Susanne og hendes søster Britta havde aftalt at invitere deres mor på frokost. Det skete i dag.

Susanne rejste til Horsens allerede i går. Den oprindelige plan var, at hun skulle mødes med et par gamle skolekammerater, men det blev aflyst. Hun valgte i stedet at besøge sin mor og overnatte der til i dag. Jeg stødte til i dag.

Vi - Susanne, Britta, Niels, svigermor og jeg - spiste frokost på Restaurant Pynten i Horsens, som ligger som nabo til lystbådehavnen. Selv fik jeg en croissant med skaldyrsalat, og den var virkelig lækker.

Efter frokosten gik Niels og jeg en lille tur på havnen og så på sejlbåde.

Mens vi gik på molen, så vi muslingeskraberen "Thyra" komme i havn.

Efter frokosten nød vi eftermiddagskaffen hos svigermor. Britta tilbød at køre os hjem - det tilbud tog vi naturligvis imod.

Britta havde for Susanne købt en bog på tilbud - "Rasmus Klump besøger Horsens" - den fik vi med hjem.

Lige nu ligger Susanne og læser den som godnat-læsning.