onsdag den 14. juli 2021

Kalø Tirsdagstræf

Hver tirsdag over sommeren mødes en masse bil-nørder på et område ved Kalø. En enkelt tirsdag hvert år deltager Falck Museets Venner med et antal køretøjer.

Kort efter Falck-dagen sidste år mødte jeg min ven Henning (tidligere chauffør på linje 26). Han fortalte, at han havde været derude og tilbød at tage mig med derud i år. Sådan blev det.

Vi mødtes ved Marienlund og havde en god tur til Kalø i det flotte sommervejr.

Der var kommet en del biler, da vi ankom, blandt andet alle Falck-køretøjerne. Det var hyggeligt at hilse på en del gamle kolleger, både fra Aarhus, Rønde og Randers.


Der kom hele tiden flere biler til, så efterhånden blev pladsen meget trang.






Vi stillede sulten med en bøfsandwich på den nærliggende Kalø Slotscafé.


Da vi var færdige der, mente vi begge, at vi havde set det, vi ville se, så vi satte kursen hjemover. På hjemturen så vi dog mange gamle biler, som helt sikkert var på vej til Kalø.


Meget fornemt blev jeg kørt helt hjem og må indrømme, at jeg var noget træt i benene efter denne aften.

Alle dagens billeder er i dette Flickr-album

Ingen kommentarer:

Send en kommentar