fredag den 1. januar 2016

Godt nytår

Det knalder og brager udenfor, mens jeg skriver dette. Nytåret bliver skudt ind for fuldt drøn, men ikke voldsommere end tidligere år.

Susanne var på arbejde og var hjemme omkring klokken 2130. Jeg lavede lidt lækkert, til hun var hjemme: en rejering (den var dog lavet) med chilidressing, laksesnacks samt kød fra hummerklør, som jeg stegte ganske let på panden i olie, chili og hvidløg. Derefter kom det i en lage af appelsinsaft og limesaft, tilsat fintsnittet rødløg og fintsnittet squash. Til laksen lavede jeg min egen dressing af yoghurt, creme fraiche, tomatpuré og ørredrogn. En flaske af Super Brugsens hvidvin passede fint dertil.


Det smagte ganske fint. Da vi havde spist, så vi det sidste af en koncert med More Jacks på TV Charlie og derefter Charlies nytårsshow fra Aarhus Musikhus, hvor More Jacks også var med. I begge shows med nummeret Mandalay - så kan det vist ikke blive meget bedre.

Med dette billede, som jeg har "lånt" fra Tunø Avis, ønsker jeg mine trofaste læsere et godt nytår 2016.


Selv kan vi se tilbage på et godt år med nogle gode oplevelser, blandt andet på Koltgaarden og til arrangementer i vores fælleshus. Men ikke mindst kan vi glæde os over, at vi sidste år fik vores sjette barnebarn, Hjalte, og at vi kunne fejre vores 40 års bryllupsdag med børn og børnebørn.

Godt nytår.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar