torsdag den 21. januar 2016

Suppeaften på Koltgaarden

Succesen fra oktober med en suppeaften i "Den Blå Café" blev gentaget i aften. Cirka 80 var mødt frem til tre slags suppe, og netop suppe var da passende til dagens kolde vejr.

Denne gang var der karry-gulerodssuppe med ris, oksekødsuppe med nudler samt blomkålssuppe. 


Alle tre rigtig gode, dog må jeg indrømme, at karrysuppen ikke blev min favorit. Blev man ikke mæt, så var man selv skyld deri.

Da jeg gik til bussen, virkede vejret noget mildere, end da jeg tog hjemmefra - men det var måske suppen, der havde varmet?

På vej hjem tog jeg lige et billede af den oplyste Kolt Kirke.


Snart skal jeg i køkkenet og forberede natmaden, til Susanne kommer hjem: Ciabatabrød med mozarella, tomat og snittet rødløg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar