onsdag den 14. september 2016

Nyt syn

Så kom dagen, hvor jeg skulle behandles for efterstær. Det foregik på min "stamcafé", Øjenambulatoriet på Aarhus Sygehus i Nørrebrogade.

Jeg var der i god tid, så jeg var færdig med at få dryppet øjnene ti minutter før min befalede mødetid. Men så var der lidt ventetid på selve indgrebet. Inden det blev foretaget, blev øjnene endnu en gang gennemlyst, men så var begge øjne til gengæld behandlet på cirka fem minutter.


På mit højre øje havde jeg 40 % af det normale syn, på det venstre cirka 90 %. Med det højre øje ser jeg nu perfekt, mens synet på venstre stadig er lidt sløret, men det kan ændre sig i løbet af det næste par dage.


Efter lang ventetid på Falck var jeg hjemme til en kold danskvand, inden Susanne serverede andebryster, kartofler, god sovs og rødvin.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar