onsdag den 20. juni 2018

Tunø Avis

For nogle dage siden sendte jeg et link til min billedserie fra Tunø til Facebook-siden "Tunø". Jeg spurgte, om man kunne bruge linket på siden og fik svar, at den egentlig er bestemt til informationer til de lokale, men at man denne gang gjorde en undtagelse.

Der kom nogle likes samt et par enkelte kommentarer, blandt andet fra en Knud Madsen, som skriver, at han endda er med på et af billederne.

I dag fik jeg så en henvendelse fra redaktøren af Tunø Avis, som spurgte, om man må bruge nogle af mine billeder på Tunø Avis' facebook-side. Afsenderen er Tunø Avis' redaktør, som sjovt nok er den samme Knud Madsen. Det gav jeg naturligvis lov til, og der gik ikke mange minutter, før der var lagt et billede på.



Jeg er spændt på, om der kommer flere henad vejen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar