onsdag den 20. marts 2019

Gammeldaws kylling

Onsdagens menu på Hasselager Kro var gammeldaws kylling med kartofler, sovs og agurkesalat. Den valgte vi at se nærmere på. 





Der var fire stykker kylling, men Susanne var meget sulten, så jeg nåede kun at fotografere de tre! Susanne fik cola til maden; jeg valgte et glas af husets rødvin.

Der skulle også have været rabarberkompot som tilbehør, men krofatter Thomas gik til bekendelse og fortalte, at han havde tabt skålen med kompot på gulvet, så kompotten fyldte to m². Han kunne ikke nå at lave nyt, så vi måtte nøjes med agurkesalat som tilbehør. Jeg kunne kun bemærke, at jeg var glad for, at det ikke var omvendt.

Som sædvanlig smagte maden godt. Desserten var pandekager med is, men jeg valgte en kop kaffe i stedet - min mave får det ikke godt med kombinationen af rødvin og fløde eller is.



Inden vi gik hjem, havde vi mulighed for at studere næste måneds menu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar