onsdag den 25. december 2019

Jul

Så blev det jul.

Susanne har fri hele julen, så turen gik igen til Viborg. Både juleaften og juledag har vi holdt hos Kenneth, Christina og børnene. Vi rejste fra Aarhus juleaftensdag med et pænt fyldt IC Lyntog og var i Viborg til kaffetid. Der var helt styr på det hele i Viborg, så vi kunne nyde Disneys Juleshow klokken 16.




Træet var pyntet, og kun de sidste gaver manglede at blive lagt under.


Kenneth stegte to ænder, pænt store af slagsen, så der var rigeligt med julemad til alle - som udover værtsfamilien var Grethe, Susanne og mig. Desserten naturligvis risalamande - bortset fra min. Jeg fik et ekstra stykke andebryst i stedet, til gengæld havde jeg så ikke chancen for at vinde en af de to mandelgaver.



Masser af julegaver, naturligvis flest til børnene. Juledags formiddag gik med at samle Lego - Thea brugte cirka tre timer på at samle en stor drage for Marius.






Britta, Niels og Jasmin kom til julefrokost juledag, hvor vi nød flere slags dejlige sild (blandt andet Christinas hjemmelavede tomatsild), skrubbefileter, flæskesteg, rejer, leverpostej, tarteletter og frugtsalat.





Selv fik jeg tre julegaver: Fra svigermor en flaske Fanø Skibsrom, fra lyngbyerne en af de gode Johnny Fodslaw og fra viborgerne en kasse med otte forskellige juleøl.



Vi var hjemme i Hasselager ved 19-tiden og kunne se tilbage på en rigtig jul med alt, hvad der hører til den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar