fredag den 25. december 2020

Jul

Susanne var på arbejde i aftes - juleaften. Derfor holdt vi juleaften i onsdags, kun for os selv, med en lækker andesteg med hvide og brune kartofler. 

I aftes fik Susanne andesteg på arbejde, jeg fik noget af den resterende steg fra onsdag. Det var meningen, at vi ville have spist lidt laks, da Susanne kom hjem i aftes, men ingen af os trængte til mere mad, så den bliver sikkert brugt som en forret i morgen.

Vi fik vores julegaver i aftes, jeg var så heldig at få lov at dele pakkerne ud.

Fælles fik vi et dejligt billede af Viborg-børnene.


Susanne fik bogen om Henning Jensen af sin mor, gavekort til bøger fra børn og børnebørn i Viborg og Lyngby samt et ildfast fad fra sin arbejdsplads.


Selv fik jeg en god flaske rom og to tilhørende glas fra Viborgerne, en flaske Fanø Havmand-rom fra svigermor samt bogen "Danmark som søfartsnation" fra Lyngbyerne.


Jeg har bladet lidt i bogen og glæder mig til at læse den - til et glas rom.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar