onsdag den 5. november 2014

Det virker

I dag havde jeg en aftale om at afprøve visningen af mine billeder, som skal ledsage mit indlæg til Aarhus Søhistoriske Selskabs generalforsamling. Aftalen var klokken 13, men jeg var der lidt før, så klokken 13 kunne jeg forlade Havnehuset i vished om, at det hele funker. Og hvis det skulle ske, at jeg glemmer min USB-pen, så ligger billederne nu på computeren i Havnehuset.

Efter besøget i Havnehuset tog jeg et friskt billede af Dokk1. Det bliver grimmere og grimmere, jo længere byggeriet skrider frem. I dag har vejret så ikke gjort noget til at forskønne skrumlet.


Mens jeg skriver dette, er Susanne på vej hjem fra Viborg, hvor hun i går og i dag har passet en syg Marius. Jeg er spændt på at høre, hvordan det er gået og hvordan Marius har det. Forhåbentlig er han ved at være frisk igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar