lørdag den 22. november 2014

Hyggelig frokost med efterveer

Bente havde inviteret på frokost i dag, hvor vi ville aflevere nogle bøger, som Susanne har lånt, samt en stegegryde, som vi ikke selv vil bruge, fordi håndtagene bliver meget varme. Det er Bente åbenbart helt ligeglad med, så held og lykke med gryden.

Frokosten bestod af en lækker gryderet med svinemørbrad, champignons, diverse krydderier og andet tilsæt, coleslaw samt mos af kartofler og jordskokker.

Hvad der i den ret har givet mig usædvanlig meget luft i maven, det ved jeg ikke, men hele aftenen - indtil nu - har min mave rumlet meget mere, end den plejer. Susanne har faktisk været bange for, at jeg skulle eksplodere. Men indtil nu er jeg da hel og uskadt.

I morgen skal jeg selv lave en gryderet med kæbeklumper, et stykke flanksteak og diverse tilbehør. Så.... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar