fredag den 20. november 2015

Feriebørn

Loke og Emil skal være her på ferie til på søndag. Emil kom i morges ved halvnitiden, og vi var netop alle tre på vej til Kolt for at handle i Super Brugsen, da Jeanette ringede og sagde, at hun og drengene var ved at være her. Susanne vendte derfor om, mens Emil og jeg fortsatte. Det var vigtige ting, der skulle købes, blandt andet fredagsslik.

Da Emil og jeg var tilbage, fik vi kaffe og en knækker sammen med Jeanette og Hjalte, inden de lidt senere kørte igen.




Efter frokost tog Susanne til Viby, mens Loke og Emil gik ud for at spille fodbold. Jeg tror nu ikke, at de spillede meget bold, men de gyngede og gav også fodbolden en gyngetur. Det var de enige om, at den trængte til.




Da farmoren var hjemme igen, fik vi kakao med flødeskum. Drengene læste med stor iver de legetøjskataloger, som vi har gemt til dem.



Og hvis alle ønskerne skal skrives på en ønskeseddel, så bliver den megalang.

Til aften fik Susanne og Emil risengrød. Vi havde også satset på, at Loke ville have risengrød, men det viste sig, at det kan han ikke li'. Jeg smurte så en skive rugbrød til ham med "løvsestej", remoulade og ristede løg. Selv fik jeg en portion suppe. 


Mens vi spiste, udbrød Loke: "Det her er en god restaurant. Noget lækkert mad, og tænk sig, at vi fire kan få tre forskellige retter". Ros til Restaurant Farmor.

Efter omklædning, godnatlæsning, Disney Sjov, fredagsslik og tandbørstning var det godnat klokken 20 og en god halv time senere så det sådan ud:


Godnat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar