fredag den 1. april 2016

To billedudstillinger

Per havde inviteret mig med på ARoS og se udstillingen "Årets pressefoto" (han har årskort, der gælder for ham selv og en ledsager), og det sagde jeg naturligvis jatak til. For år tilbage blev billederne udstillet i rådhushallen, hvor man ikke skulle betale entré, men sådan er det altså ikke længere.

Jeg tog til byen i god tid for at aflevere vores modem og tv-boks hos Stofa samt hos YouSee forhøre mig om muligheden for at leje en tv-boks. Jeg havde frygtet, at de to ærinder kunne tage lang tid, men det gik nu meget hurtigt.

Inden jeg mødtes med Per, så jeg i rådhushallen udstillingen med plancher om rådhusets historie - rådhuset fylder 75 år i år.



Sammen med udstillingen om rådhuset er der plancher fra mange af forstædernes lokalarkiver, og de var bestemt spændende at se. Der er rigtig mange billeder med tilhørende historier, absolut et besøg værd, hvis man interesserer sig for byens historie.


 



Per og jeg fulgtes til ARoS, hvor vi så udstillingen med pressebillederne. Det er faktisk første gang, at jeg har besøgt ARoS.





Efter at have set billeder spiste vi frokost sammen i cafeen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar