torsdag den 20. april 2017

Nu har hun brugt penge igen

I formiddags var jeg til møde hos formand Polle, hvor vi tilrettelagde det næste nummer af "Hasselnyt". Susanne og jeg havde aftalt at ringe sammen ved 11-tiden for at aftale, om middagsmaden skulle være rugbrød eller opvarmet mørbradgryde fra i aftes.

Planerne blev dog ændret, da Susanne ringede og fortalte, at hun kørte til Århus sammen med sin veninde Grethe fra Kolt. Jeg måtte således klare mig selv med frokost, men det gik også.

Først på eftermiddagen vendte damerne hjem med fire nye hynder til vores havestole,




12 skåle til morgenmad og salat


samt et nyt tørrestativ.


Nu håber jeg så, at vi får godt vejr til brug af hynderne samt fortsat har råd til mad til skålene og tøj til tørrestativet  I aften skal vi have opvarmet mørbradgryde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar