søndag den 30. april 2017

TV2 har taget sig sammen

Forrige torsdag skrev jeg, at TV2 er nogle røvhuller, fordi man ikke viste indløbet til den håndboldkamp, hvor Thea løb sammen med AG. Om TV2 bare har taget sig sammen eller læst mit indlæg, ved jeg ikke, men i dag viste man indløbet til kampen mellem Viborg og Nykøbing Falster. Det var dog ikke til at se, hvem Thea løb sammen med.

Men helt snydt for billede blev vi dog ikke. Thea sad sammen med sin mor og en klassekammerat lige bag spillerne Rikke Poulsen og Sidsel Bodholt, som er hhv. gravid og skadet. Mens spillerne på banen havde en af deres et-minuts-rundkredse, fik Theas mor lov at snuppe et billede af de fire piger.


Thea ringede til mig og spurgte, om jeg havde fået billedet. Det havde jeg. Hun lød tydeligt stolt over endnu en gang at være fotograferet sammen med de store stjerner.

Den spændende kamp endte uafgjort 27-27, men da Nykøbingerne havde vundet den første kamp, er de videre til semifinalen. Øv for Viborg, øv for Thea.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar