søndag den 22. april 2018

En dejlig formiddagstur

Først på formiddagen besluttede jeg, at mit nye kamera skulle luftes. Det blev til en tur bagom Kildeagervænget og Fuglekærvej til Kunnerupvej ved Koltgaarden.

Selvom der er bygget meget nyt herude - og stadig bliver det - er det skønt at se, at der stadig er plads til et par små oaser mellem boligområderne. I søen bag Kildeagervænget svømmede et par blishøns stille rundt.





Lidt længere ude ligger en faldefærdig gård, hvor der næppe bor mennesker. Indtil for et års tiden siden lå der endnu en gård for enden af Kildeagervænget, men den er nu jævnet med jorden og området ændret til byggeplads for Vibe Huse.




I det lille stykke skov, inden man kommer til Fuglekærvej, var der tusindvis af anemoner.



Fuglekærvej er stadig en landevej, og Kolt er stadig en landsby, når man kommer ind den vej fra.





Inden jeg satte kursen hjemover, lånte jeg Super Brugsens kundetoilet. 

Se hele min billedserie i dette Flickr-album

Ingen kommentarer:

Send en kommentar