fredag den 27. april 2018

Frokost hos lillesøster

Planen var, at jeg skulle have været på tur med Aarhus Søhistoriske Selskab, men den blev aflyst på grund af for få tilmeldinger. Susanne havde aftalt at besøge sin søster, og den aftale holdt vi fast ved. Men så lavede jeg en ny aftale, så jeg kunne besøge min søster; jeg inviterede faktisk mig selv på frokost.

Det blev rigtig hyggeligt. På vejen købte jeg en buket hos blomsterhandleren i Viby for med den at kunne sige tillykke med fødselsdagen forleden.

Bente havde besøg af Rikkes hund Ludvig. Rikke er ved at få lavet køkken, og hun mente ikke, at Ludvig ville være tilfreds med den larm, som arbejdet medførte.




Vi fik en lækker frokost med en sildemad, leverpostej med bacon og champignoner, frikadeller med hjemmelavet kartoffelsalat, pålæg og en rejemad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar