lørdag den 15. september 2018

Gamle WN-kolleger

Da vi gamle kolleger fra Wendelbo Nielsen & Co. var samlet sidste efterår, vedtog vi, at vi skulle ses igen i år. Tidligere har vi været samlet hvert andet eller tredje år, men nu har vi valgt, at vi skal ses hvert år. En er faldet fra, så man ved jo aldrig...

Vi mødtes i dag klokken 16 på Sallings Roof Top, hvor vi nød den flotte udsigt. Der var koldt på toppen, så tre ud af fire valgte en Irish Coffee fremfor øl.





Jeg overvandt min højdeskræk og gik næsten helt ud på vingen for at tage billeder af gågaden.



Fra Salling gik vi til Klostertorvet, hvor Lisbeth havde bestilt bord på CANblau. Her nød vi et absolut velsmagende måltid med små tapas-retter. Vi gik ikke sultne derfra, men heller ikke overmætte. Meget lækkert.

Lige over vort bord hang en hilsen fra AGFs spillertrup 2010/2011 med et tillykke til det dengang nyåbnede spisested.





Jette og jeg delte en flaske hvidvin, og med den, maden og en Kaffelatte kom jeg af med 360 kroner. Det er der vel ikke noget at sige til.

Jeg var hjemme lidt før klokken 23. Vi har Loke på ferie, og på det tidspunkt sad han - stadig - og spillede computerspil. Nu er han dog gået til ro.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar