søndag den 28. oktober 2018

Katie Melua

Dengang det var sommer i Danmark, læste jeg, at Katie Melua i går ville give koncert i Musikhuset i Aarhus. Svigerinde Britta læste også om koncerten, så hun var ikke sen til at svare ja, da jeg spurgte "Skal vi?"

Det har vi bestemt ikke fortrudt. Britta, Niels, Susanne og jeg startede med aftensmad på Raadhuus-Kafeen inden koncerten startede klokken 20.

Og det var Katie, som vi kender hende fra videoer og CDer. Dejlige melodier - flere, vi ikke kendte, men de helt store numre for publikum  - inklusive mig - var uden tvivl "Nine Million Bicycles In Beijing" og "Closest Thing To Crazy".


Men helt solgt var jeg, da Katie leverede "O Holy Night" samt det sidste af de tre ekstranumre, "What A Wonderful World".





Det var desværre ikke tilladt at fotografere i salen, og det overholdt jeg selvfølgelig. Alligevel har jeg haft held at fremskaffe et par billeder fra koncerten. Jeg skal ikke afsløre fotografen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar