tirsdag den 17. juni 2014

Hverdagsbilleder 5/5

Kort før middag fulgtes vi til Viby for at købe lidt ind i Føtex samt købe en fødselsdagsgave til Ib. Susanne valgte at give frokost hos Charlie i Viby Centret, hvor hun fik en stor burger og jeg en pariserbøf. Susanne fortsatte til Aarhus for at købe sko, mens jeg drog hjemad med varerne.

Mens jeg var på vej til stoppestedet, kom linje 1A mod Kolt. Jeg vidste så, at jeg havde god tid til den næste. Jeg nød at sidde på bænken i det flotte vejr og se lidt på byen og dens indbyggere. Et billede af nogle af indbyggerne blev det sidste bidrag med hverdagsbilleder på Facebook.



Jeg har nomineret Per til at lægge fem billeder på, og jeg ved, at det ikke bliver noget problem for ham, når man ved, hvor mange billeder han tager.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar