torsdag den 12. juni 2014

Månedens Nørd

Jeg skal være Månedens Nørd i Brabrand Boligforenings beboerblad Skræppebladet. To gange er jeg blevet opfordret til at stille op, men sagde i første omgang nej tak. Efter at have tænkt lidt over det, ombesluttede jeg mig og tilbød at være med.

Journalisten var her i dag for at lave et interview om min interesse for skibe. Hans fotograf var forhindret, så han dukker op en dag i næste uge for at tage billeder. Om det kommer i det nummer, som udkommer omkring 1. juli, kunne han ikke sige, så måske det først kommer i efter sommerpausen.

Det kunne såmænd ligeså godt have været min interesse for Falck, de kunne skrive om, men jeg valgte altså, at det skal være om skibene. Og journalisten mente i øvrigt, at det kunne være et emne for fotografen at fotografere mig sammen med RYOLF MAERSK. Nu ser vi - det kan jo være, at han har andre ideer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar