søndag den 7. september 2014

Børnebørn, nationaldag og fødselsdag

I dag er det Brasiliens nationaldag. Den har jeg altid nemt ved at huske, for den falder på min fødselsdag.

Thea, Emil og Marius har overnattet hos os. I går var Susanne sammen med Thea, Kenneth og Christina til forestilling med Flying Superkids, mens drengene var hos mig. Vi hyggede os med leg, is og med at tegne. Emil og jeg tegnede et skattekort. Kun vi to ved, hvor krydset er, for Emil har dækket det til med sort farve.



Til morgen fik jeg fødselsdagsgaver af børnene: Fire specialøl, en deodorant og en bøtte barberskum.




Formiddagen gik mest med tegning. Thea og Emil tegnede flere fødselsdagstegninger til mig. 




Nu afventer vi forældrenes ankomst, så vi kan få lidt frokost, inden familien sætter kursen mod Viborg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar