tirsdag den 3. februar 2015

Det kniver med kniven -

- sagde brugsuddeleren i Jægergårdsgade til mig i dag.

Vi har i et stykke tid samlet samlemærker fra COOP for at kunne købe gode knive til næsten ingen penge. I vores egen Super Brugs i Kolt har vi købt en god kødkniv, en saks og fire grillknive. Derudover har vi købt et par stykker til viborgerne. Den sidste kniv på ønskesedlen har været urtekniven, men den har man ikke haft i Kolt. Derfor rejste jeg i dag til Aarhus for at købe den i Super Brugsen i Jægergårdsgade.

Men lige netop i dag var butikkens medlemssystem lukket ned. Jeg forklarede den gode brugsuddeler, at jeg var rejst helt herind kun på grund af denne kniv, så han ordnede det ved kassen, så jeg fik kniven for 27 kroner og 95 øre. Desværre kunne jeg ikke få mine medlemspoint, men det lever jeg med.



Jeg købte oksekød til at lave simregryde i morgen, og der vil jeg lave salat som tilbehør. Så i morgen bliver kniven taget i brug.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar