mandag den 9. februar 2015

Time Travel Aarhus

Det hedder en fin lille udstilling, som for tiden vises i Musikhuset i Aarhus. Jeg læste om den på Facebook og besøgte den i dag. På Musikhusets hjemmeside havde jeg set, at man kun må fotografere efter indhentet tilladelse, og at en sådan koster 1000 kroner. Da det ikke var kunstnere eller optræden, jeg ville fotografere, forhørte jeg mig, om det også gjaldt sådan en udstilling. Jeg fik lov at fotografere med reference til den ansvarlige for udstillingen.

Samtlige billeder er sammensat af en nyere optagelse og en gammel optagelse af den samme lokalitet og derefter sat sammen, så de to billeder flyder sammen. En spændende måde at vise stederne på.





På vej til og fra blev kameraet selvfølgelig også brugt på at fastholde et par indtryk fra byen - vejret var pragtfuldt.






Se alle mine billeder fra udstillingen her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar