søndag den 17. maj 2015

Så lykkedes det

Thea er rejst hjem, hendes familie hentede hende i formiddags, så nu starter skoledagene igen i morgen.

Efter middag tog jeg en tur til Viby for i Føtex at købe dette sæt, som jeg havde set i tilbudsavisen. Skålene står løse på en drejelig bund.



Jeg har længe eftersøgt sådan et sæt og - i mangel af bedre - i genbrugsbutikken købt nogle tallerkener med flere rum. Men det her er det, som jeg hele tiden har søgt. Nu kan Susanne aflevere tallerkenerne i genbrugsbutikken igen, jeg kommer alligevel ikke til at bruge dem.

Her er skåle, så f.eks. æg, tomater, agurk og radiser kan få hver en. Det kunne også være røde sild, hvide sild, rå løg, æg og karrysalat. Det kunne også være hvidløg, ekstra rå løg, dressing o.s.v. til den grønne salat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar