torsdag den 18. juni 2015

Marius på ferie

Kort efter morgenmaden gik vi alle tre til Hasselager Hallen for at stemme til folketingsvalget. Det vil sige, at Susanne og jeg stemte, men Marius havde glemt sit valgkort, så han kunne ikke stemme.


Jeg ville gerne have taget et billede, da Marius droppede en stemmeseddel i spanden, men det måtte jeg ikke. Senere har jeg på Facebook set billeder af flere andre i den situation, blandt andet af byens borgmester. Jeg synes det er uretfærdigt.

Det var meningen, at Susanne og Marius ville have fortsat til Koltgaarden, men det begyndte at regne, så de gik i stedet i Brugsen og kom hjem med rundstykker til formiddagskaffen. Herefter hyggede vi os med leg indtil frokost. Efter frokost sov Marius og Susanne til middag. Da vi havde fået kaffe og saftevand, fik Marius lidt melon. Det kunne han dog ikke li', så gik det bedre med en pære.






Aftensmaden blev en gryderet med kylling og forskellige grønsager. De gule ris og kyllingen faldt i Marius' smag, men grønsagerne lod han ligge. De var sikkert også meget varme.


Natmaden blev et stykke chokolade.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar