tirsdag den 14. juli 2015

Besøg på søfartsmuseet

Det er et stykke tid siden at jeg sidst har besøgt søfartsmuseet. Faktisk har jeg ikke været der, efter det flyttede til Hveensgade. Men i dag blev det så. Jeg skulle bruge nogle ekstra eksemplarer af Logbogen, og de opbevares hos museet.

Det blev til et hyggeligt gensyn med gutterne, som lige nu er ved at lave overdækning, så der bliver en stor torvelignende plads mellem de syv containere. Der opsættes brædder under tagene, så det bliver muligt at hænge billeder og andre effekter op, så de til sin tid kan ses af publikum.




En af gutterne gav en kold pilsner, og der var som sædvanlig kaffe på kanden.

Turen gennem byen var i et rigtig flot vejr, og der var masser af mennesker i byen.



Udover at få blade med hjem har jeg lånt nogle tidsskrifter. Der kan formentlig blive materiale til Logbogen, såfremt jeg render i lavvande med materiale.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar