søndag den 30. august 2015

40 års bryllupsdag

I dag er det så 40 år siden, at Susanne og jeg blev gift. Vi havde valgt ikke at gøre så meget ud af dagen, men havde dog inviteret børn og børnebørn på frokost. For selv at slippe for besværet havde vi bestilt smørrebrød fra Super Brugsen. Det fortrød vi ikke, det var virkelig lækkert. Børnebørnene fik dog suppleret maden med nogle kyllinge nuggets. Britta, Niels og Grethe kom senere til eftermiddagskaffe.

Hjalte er nu tre måneder gammel og meget bevidst og nem at få kontakt med. Han kom naturligvis på rundtur mellem alle voksne, også mens vi sad udenfor og de små legede i sandkassen og spillede med frisbee.


Dagen startede med morgenkaffe, morgenmad og blødkogte æg. Susanne forærede mig en dejlig flaske whisky, som jeg glæder mig til at smage. Og det er altså ikke en bællewhisky! Jeg lavede lidt sjov med Susanne og gav hende først et hjemmelavet gavekort på et elastikspring, men dog med "Det med småt", hvor der stod, at hun kunne bytte gaven, hvis hun ikke ønskede at springe i elastik. Hun byttede gaven.

Det hun byttede til, var et gavesæt fra Flying Superkids med en CD, en DVD, en bog med hele historien om projektet samt tre årsberetninger.

Børn og børnebørn kørte hjem sidst på eftermiddagen. Britta, Niels og Grethe fik en skive rugbrød, inden de satte kursen hjem. Derefter støvsugede Susanne hele hytten for sand, inden vi satte bord, stole og fryser på plads, fyldte opvaskemaskine og foretog generel oprydning. Klokken 1830 kunne vi plante vore bagdele i vore respektive lænestole og slappe af efter en rigtig god dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar