onsdag den 3. februar 2016

Service både her og der

Susanne havde et ærinde på Borgerservice i Dokk1, så vi fulgtes til byen og var dernede lidt før klokken 11. Man kunne have frygtet lang ventetid sådan et sted, men det var ikke slemt. Hun klarede hurtigt det, hun skulle, og derefter fortsatte vi til Peter Gift i M. P. Bruuns Gade, hvor vi havde bestilt bord og stole til klokken 12.

Vi var der noget før tiden, men vores bord var klart til os, da vi kom. Først hilste jeg pænt på tjeneren Bill, som jeg er blevet Facebook-ven med. Bill har en fortid som sømand, så det har af og til givet os lidt at sludre om. Jeg havde taget nogle eksemplarer af Logbogen med til ham. Han blev glad for dem og truede med, at nu viste han sig ikke resten af dagen.

Det gjorde han dog, så han kunne servere en kryddersild for os. Derefter fik Susanne en portion mørbrad a la creme og jeg en hakkedreng med bløde løg og spejlæg. På Bills anbefaling prøvede jeg en Fuller's Brown Winter Ale til maden, og den var virkelig god.




Hjemme igen gjorde jeg noget, som jeg kun sjældent gør: jeg tog en middagslur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar