torsdag den 25. februar 2016

Tartiflette og lyngullash

Jeg tror det var i søndags, vi så Claus Holm og Thomas Uhrskov fra TV2 Fri lave denne ret - Tartiflette og lyngullash. "Det er nemt og tager kun en halv time" sagde Claus, men, men, men, det er nu forudsat, at alle ingredienser er klar til at komme i fad og gryde.

Vi syntes begge, at det så lækkert ud, så i tirsdags købte jeg ind til det og lavede det i aften, hvor Susanne har fri. Jeg lavede den dog ikke så stærk som de gjorde i fjernsynet, hvor "det var en ret, der kan rykke sokkerne af dig". Jeg krydrede mere moderat og erstattede chorizo pølserne med nogle, der ikke er så stærke, og opskriftens ost blev erstattet af en, som Super Brugsen var leveringsdygtig i og som slagter Jesper kunne anbefale til formålet. Resultatet blev rigtig godt.



Jeg fik besked på at gemme overskriften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar