tirsdag den 16. februar 2016

Øv - og pyh-ha

Her står man op efter en lille, men tiltrængt morfar og får besked om, at "en eller anden" er kommet til at slukke for den lille fryser og al indholdet var tøet op og nu kasseret. Det påstås, at denne "en eller anden" er mig, men jeg vil nu se beviser.

Til gengæld forklarer det de underlige lyde, jeg hørte tidligere på dagen, da jeg sad herhjemme helt Palle, mens Susanne var til fødselsdag hos Mia. Så selvom det var træls at smide medisterpølse, rejer, kalvehjerter, svinekæber, suppeboller, flutes, brunchpølser, sildefileter, en pose bouillabaise, frosne ærter og majs samt en bakke hakket kalv og flæsk ud, så har det fjernet min frygt for, at de underlige lyde skyldtes tilstedeværelsen af mus eller rotter.

Jeg blev også informeret om, at snurregryden først opvarmes i morgen. I dag bliver menuen ovnstegt kylling fra "De Fem Gaarde" med sovs og kartofler.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar