onsdag den 27. september 2017

Håndbold i rom

I aften genoptog jeg en tradition: at se kvindelandsholdet i håndbold spille kamp, mens jeg nyder en Danish Navy Rum. Jeg købte rommen, da jeg forrige weekend besøgte Springeren-museet i Aalborg.


Det blev en forrygende kamp mod Slovenien, hvor de danske piger førte hele kampen. Kort tid før pausen var de dog tæt på at miste føringen, men de kom stærkt tilbage i anden halvleg og vandt kampen 28-22.




Ikke mindst min yndlingsfavorithåndspiller Sandra Toft spillede en stor kamp. På et tidspunkt vistes hendes redningsprocent som 67 (Sloveniens var 18), men da var der netop gået et par mål ind, så inden da har hun sikkert reddet tæt på 80 %. Det er verdensklasse.




Jeg skal vist nyde en rom igen på søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar