mandag den 27. november 2017

Besøg i Viborg

Der skulle afleveres julekalendere begge veje og udveksles et par julegaver, så vi havde dømt viborgerne til at give frokost i går. Jeg var ganske vist tæt på at fortryde, da jeg kom ud i den kolde morgenluft, for hostede jeg ikke nok i forvejen, så gjorde den kolde luft det ikke bedre.

Vi var i Viborg klokken 11 og blev hente af Kenneth, Emil og Marius, som kørte os til Vibocold Arena, hvor Thea skulle spille håndboldkamp, 2 x 20 minutter.

Pigerne gik virkelig til den, og første halvleg gik rigtig godt, men Viborgs føring blev dog indhentet, så der stod 5-5 ved pausen.

Anden halvleg gik til gengæld rigtig skidt, Viborg tabte med 11 mål mod de blås 16. Uha, ikke godt, men sådan er håndbold jo også. Thea scorede fire mål.





Efter kampen den traditionelle klappe-kage-ceremoni inden vi kunne køre hjem til en lidt sen frokost, som bestod af et par håndmadder samt friske æbleskiver.


Resten af eftermiddagen gik med leg og hygge. 



Efter håndbold var Thea til fødselsdag hos en klassekammerat, men hun var hjemme til aftensmad, som var flæskesteg med hvide og brune kartofler, chips, sovs og rødkål. Desserten var ris a la mande med kirsebærsovs.

Thea havde solgt julekalendere for Viborg HK, men hun havde lovet at gemme et par stykker til Farmor og Farfar. Hun havde solgt mere end 100, jeg tror, det var 125 julekalendere. Det er da flot.



Klokken var over 21, da vi var hjemme, og jeg må indrømme, at jeg var træt efter en lang, men god dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar