tirsdag den 14. november 2017

Jeg er her endnu

Jeg beklager, at der ikke har været nyt i en uges tid. Jeg kan berolige med, at jeg stadig lever, omend ikke i bedste velgående, men jeg lever.

Den seneste uge har jeg døjet med utilpashed og de seneste dage med en meget kraftig hoste med tilhørende ondt i hovedet og brystkassen. Derfor gik jeg i går til lægen for at få undersøgt, om jeg eventuelt skulle have pådraget mig en lungebetændelse. Det har jeg ikke.


Men den unge læge kunne "berolige" mig med, at i det stadie, som jeg lige nu er på med min hosten, kan hosteriet forholdsvis nemt sætte sig til en lungebetændelse. Så hvis jeg får det værre med høj feber, vil hun gerne se mig igen. Og jeg hende.

Susanne har købt hostesaft til mig. Den lugter og smager lidt af snaps, og jeg synes, at den hjælper. Men energien ligger lige nu så absolut på nulpunktet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar