tirsdag den 30. januar 2018

REMA 1000ben

For et stykke tid siden åbnede en REMA 1000 butik (populært kaldet REMA 1000ben) ved Kongsvang i Viby. Vi har et par gange talt om at besøge den, da vi har hørt godt om den butikskæde.

Efter de nye buskøreplaner, som trådte i kraft i december, har vores bus 1A fået stoppested tæt på butikken. Det gør, at vi ikke skal skifte bus for at besøge butikken. Det gjorde jeg så i dag.



Jeg er ikke ovenud imponeret over butikken. Der er ikke nogen særlig logik i indretningen, den minder meget om en Fakta-butik, men der er pæne og friske varer, og så er der den fordel, at man kan købe gulerødder stykvis og ikke nødvendigvis et kilo. Det samme med porrer, hvor man ikke behøver købe et bundt, hvis man - som jeg - kun skal bruge to porrer.

En o.k. butik, som jeg godt kan finde på at besøge igen, men den slår altså ikke min lokale Super Brugsen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar