tirsdag den 29. januar 2019

Besøg på søfartsmuseet

Susanne var i formiddag til samtale på jobcentret i Brabrand omkring sit flexjob. Vi havde aftalt efterfølgende at mødes i Viby og spise brunch på Asia Restaurant. Da vi havde gjort det, fortsatte Susanne hjem, mens jeg tog en tur på søfartsmuseet for at hente nogle ekstra Logbogener. Herhjemme havde jeg fundet et par bøger, som jeg forærede museet.

Jeg benyttede lejligheden til at se, hvordan det går med at indrette skibshandlerens butik. Der er stadig lidt vej igen, men slyngelstuen ligner nu det, den skal ligne.









Mens jeg var der, blev der indleveret en stor pose scrapbøger fra en nu afdød shippingmand, som var en god ven af museet. Der er vel en snes bøger, som nu skal granskes og registreres.


Jeg blev ikke på museet ret længe - det var koldt, og jeg skal jo nok stadig passe lidt på ikke selv at blive kold.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar