mandag den 7. januar 2019

Ny telefon

Jeg var virkelig glad for den telefon, som jeg netop har måttet sige farvel til - også selvom den havde den skavank, at tasterne med 1, 4 og 7 var svære at aktivere efter at jeg for et par år siden tabte den på gulvet i et Arriva-tog. Men det holdt den til, bortset fra de dumme taster. Hvad den derimod ikke holdt til var en tur i toiletkummen hos Finn og Ib nytårsaftensdag. I den mellemliggende tid har jeg klaret mig med en ganske lille telefon, som Susanne sidste år fik foræret hos youSee, da hun flyttede sit abonnement til dem.

I dag besøgte jeg selvsamme youSee butik og investerede i nyt isenkram - en emporia prime.


Den har bare det hele: telefon, sms, kamera, kalender, huskeliste og lommeregner. Alt det, som jeg har brug for. Og kan finde ud af.

Nu skal jeg lige have puttet numre i den og lært den at kende. Det næste par dage er det stadig den lille vikar, der bruges. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar