onsdag den 30. januar 2019

Torvedag og fasanbryst

Det er længe siden, jeg sidst har været på grønttorvet. I dag blev det. Den handlende, som solgte hvad jeg skulle bruge, tog ikke dankort, så jeg måtte gøre en afstikker til M. P. Bruuns Gade for at hæve lidt kontanter. Så gik det, og der kom romanescokål, rødløg, markchampignons og en fennikel i indkøbsvognen. En anden handlende fik lov at sælge mig en stor pose cherrytomater.



Der var ikke mange sælgere på torvet, men heller ikke mange købere. Det bliver bedre til sommer.

Aftensmaden blev et par fasanbryster, som jeg på et tidspunkt fandt i Super Brugsen. Jeg svitsede champignonerne og et par rødløg dertil, blandede salat og lavede en lille skål dressing. 



Fasanbrysterne havde ikke så meget som et enkelt gram fedt på sig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar