lørdag den 19. januar 2019

Jeg er her endnu

Det er længe siden, at jeg har givet lyd fra mig her - men jeg er her altså endnu.

Men jeg må erkende, at energiniveauet er lidt lavt for tiden. Hvad jeg ikke har fortalt tidligere er, at jeg i slutningen af november - mere eller mindre tilfældigt - ved det årlige tjek hos lægen fik konstateret atrieflimmer. Det har betydet en del konsultationer og tjek hos lægen og senest på Silkeborg Sygehus i tirsdags. Der er ændret i min medicinering flere gange, senest i tirsdags, og den medicin, der skal regulere hjerterytmen, den tærer altså på kræfterne.

Flimmeren er der ikke hele tiden. Nogle gange kan jeg mærke, når den sætter ind, og når den stopper. Det er meget normalt, og den søde og meget kompetente sygeplejerske i Silkeborg beroligede mig med, at jeg kommer til at leve lige så længe, som jeg ville have levet uden flimmer. Tak for det Camilla.

Lægen i Silkeborg satte medicindosis op med 100 % - og så kommer det, som jeg jo nok havde ventet: han rådede mig til at tabe mig. Det er jeg så startet på at gøre, stille og roligt, uden panik. Nærmere detaljer forbliver mellem mig og mig.

Jeg skal nok tage mig sammen og opdatere bloggen igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar