torsdag den 25. juni 2020

Der er et halvt år til jul

Det mente Super Brugsen i Kolt, at man skal fejre. Derfor havde man et ja-tak-tilbud med andesteg for to personer til 125 kroner. Vi bestilte det, og jeg hentede det i går, men da Susanne var på besøg hos søster Britta i Horsens hele dagen, blev det ført i dag, vi nød andestegen. To stykker steg til hver, kartofler, tyk sovs, rødkål og agorksalat fulgte med. Intet manglede.




Således bød min dag på varmt to gange, da jeg havde en middagsaftale med min skolekammerat Torben på Peter Gift. Vi nød den traditionelle sildemad og derefter det specielle tilbud på en bøfsandwich. Som altid lækker mad, skyllet ned med en fadøl og et par OP'er "fra hylden". Eller til stuetemperatur, som servitricen sagde.

Da jeg gik til bussen på Banegårdspladsen, kunne jeg ikke undgå at se og høre, at der var studenter i springvandet Agnete og Havmanden. Dem måtte jeg naturligvis lige se på og have et par billeder af.





Heldigt for dem var det, at der i mandags igen var kommet vand i springvandet, efter at der i flere måneder har været lukket for vandet i og ved rådhuset på grund af en bakterieinfektion. En tur i det tomme bassin havde sikkert ikke været helt det samme...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar